Podkarpacki System Informacji Medycznej
Gabinety Rehabilitacji Medycznej RUDEK przystąpiły od 1 stycznia 2020 r. do projektu Podkarpacki Systemem Informacji Medycznej, realizowanego przez Urząd Marszałkowski w Rzeszowie. Dzięki tej usłudze mogą Państwo zarejestrować się przez Internet do naszej Poradni Rehabilitacyjnej lub na Wizytę Fizjoterapeutyczną do naszych gabinetów przy ulicy: Hetmańska, Marszałkowska, Rejtana, Strażacka, Szarych Szeregów.
Informacje o Projekcie PSIM
Podkarpacka platforma e-zdrowia realizuje projekt informatyzacji placówek medycznych zlokalizowanych na terenie województwa podkarpackiego. System koncentruje się na pięciu priorytetowych obszarach.
- Zapewnienie dostępu do danych medycznych pacjentów.
- Zwiększenie dostępność do usług medycznych dla pacjentów.
- Poprawę dostępu do informacji o zakresie, miejscu i warunkach realizacji świadczeń zdrowotnych.
- Usprawnienie zarządzania ochroną zdrowia na poziomie wojewódzkim, powiatowym i lokalnym.
- Standaryzacja systemów informatycznych.
e-Usługi PSIM zintegrowane w naszych Gabinetach
e-Informacja – zadaniem tej e-Usługi jest udostępnienie informacji o podmiotach leczniczych uczestniczących w projekcie, zakresach i dostępności świadczeń zdrowotnych realizowanych przez te podmioty oraz innych ważnych informacji z zakresu opieki zdrowotnej. W ramach tej e-Usługi pacjentom udostępniany jest m.in. Informator o usługach medycznych oraz Wyszukiwarka usług medycznych. Pacjenci mogą również założyć konto PSIM, dzięki któremu mogą m.in. rejestrować się elektronicznie (elektroniczna usługa e-Rejestracja) na usługi medyczne udostępniane w tym celu przez podmioty lecznicze uczestniczące w projekcie.
e-Rejestracja – zadaniem tej e-Usługi jest umożliwienie, pacjentowi posiadającemu konto PSIM, elektroniczne zarejestrowanie się na wybrane usługi medyczne udostępniane przez podmioty lecznicze. Lista tych podmiotów jest dostępna na portalu PSIM. Posiadający konto może śledzić na bieżąco statusy wszystkich wykonanych rejestracji.
Elektroniczny Rekord Pacjenta (ERP) – zadaniem tej e-Usługi jest zapewnienie wymiany informacji o dokumentacji medycznej pacjentów pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej uczestniczącymi w projekcie. Umożliwia ona wyszukiwanie i wymianę indywidualnej Elektronicznej Dokumentacji Medycznej pacjentów. Ta e-Usługa dostępna jest dla pracowników służby zdrowia posiadających określone uprawnienia.
Zakładanie konta w PSIM
W celu założenia konta w PSIM należy:
- wejść na portalu PSIM.
- zarejestrować się klikając na przycisk Załóż konto,
- wypełnić formularz zatwierdzając przyciskiem Załóż konto,
- aby założyć konto trzeba być osoba pełnoletnią oraz posiadać konto e-mail, oraz telefon komórkowy
- po zarejestrowaniu należy potwierdzić klikając na link aktywacyjny w poczcie e-mail
Zalecamy aby konto autoryzować w naszych gabinetach.
Rejestracja wizyty
- Zalogować się na konto pacjenta w systemie PSIM
- W Wyszukiwarce Usług Medycznych w jednym z trzech pól tekstowych należy wpisać szukaną frazę.
- w polu Usługa medyczna wpisujemy, czego szukam, jakiej usługi potrzebujemy np. Wizyta Fizjoterapeutyczna
- w polu Miejscowość / Podmiot leczniczy – gdzie lub jakiego podmiotu leczniczego szukam np. Rudek lub Rzeszów
- w polu Lekarz wpisujemy nazwisko Lekarza, Specjalisty, Fizjoterapeuty np. Klaudia Koszela
- W sekcji Lista Usług Medycznych wygeneruje się tabela z rekordami (wierszami) spełniającymi kryteria wyboru
- Przed wybraniem Podmiotu leczniczego można kliknąć przycisk Pokaż szczegóły
- Wybieramy podmiot leczniczy klikając na przycisk Zarejestruj wizytę
- Wybieramy wolny termin wykonania usługi medycznej
- Rejestrujemy wizytę
- Potwierdzamy lub odrzucamy rejestrację
- Śledzimy informacje o rejestracji na koncie Pacjenta
- Realizujemy lub anulujemy wizytę
„Zarejestruj się na wizytę, nie wychodząc z domu,
dzięki rejestracji elektronicznej na platformie PSIM”
Piotr Wilk
Specjalista IT
RUDEK Gabinety Rehabilitacji Medycznej
Nowoczesne metody rehabilitacji
Administratorem danych osobowych jest RUDEK Gabinety Rehabilitacji Medycznej Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie. Przetwarzamy dane osobowe zawarte w niniejszym formularzu, aby umożliwić Pani/Panu kontakt z nami z możliwością umówienia wizyty w wybranym gabinecie. Aby zapoznać się z pełną treścią obowiązku informacyjnego, proszę kliknąć kliknąć tutaj.